Billetter og henvendelser til billettluken
Henvendelser til billettluken:
Det kan til tider være vanskelig å komme gjennom på telefon. Send oss gjerne en epost på billetter@okh.no så svarer vi så snart vi kan. Får du problemer med å betale billettene på web, vennligst send oss en e-post med ditt telefonnummer så vil vi kontakte deg. Vi jobber så fort vi kan, men i travle perioder kan det ta fra en til tre virkedager før vi får behandlet henvendelsen din. Telefon til billettluken er +47 23 11 31 11
It can sometimes be difficult to get through by phone. Feel free to send us an email at billetter@okh.no and we will respond as soon as we can. It may take from one to three businessdays for us to process your inquiry.
Hvis konserten din er flyttet eller avlyst:
Vi
oppfordrer publikum til å se nøye på datoene som de har mottatt både på
epost og sms. Det er viktig at man merker seg at det er en frist for refusjon! Etter refusjonsfristen blir ikke billetter refundert lenger. Følg også med på hjemmesiden vår og facebook da en del opplever at eposter fra oss havner i spam-filteret.
If your concert has been moved or cancelled:
We encourage the public to look carefully at the dates that they have received both by email and SMS. It is important to note that there is a deadline for refound! After the refund deadline, tickets will no longer be refunded.
Svindel/Fraud:
Det er stadig flere som selger svindel-billetter på nett. Vær obs på at Oslo Konserthus kun selger billetter via oslokonserthus.no
Many people are selling fraudulent tickets online. Please note that Oslo Konserthus only sells tickets via oslokonserthus.no
Generelt:
Vi ønsker gjerne tilbakemelding fra publikum. Har du noe på hjertet, send en e-post til post@okh.no